13 Ocak 2013 Pazar

Salak Kız Gibi Davranmayı Kes !




Son 2 haftadır sürekli duyduğum bi replik. Can sıkıcı olabiliyo bazen ama haklı olduklarını bilmek daha da sıkıyo canımı. Şimdi ne alaka diceksiniz o yüzden hemen anlatıyorum. Ben bi çocuğa aşık oldum 7 aydır falan platonik bi hoşlantı içerisindeydim(saplantılı bi şekilde değil tabi hayatıma devam ettim canım) ki 2 hafta önce beni arayana kadar. Aslında 2 hafta da değil 1 ay önce ben aradım bunu gel görüşelim falan diye o gün başladı her şey zaten. böyle bi konuşmalar şakalar kahkahalar havalarda uçuşuyo. Arada romantik romantik konuşmalar laf çarpıtmalar falan gayet iyiydik yani. Sonra buluştuk eğlendik gezdik tozduk yine iyi her şey, ertesi gün adamdan ses yok çıldırıcam ama kafayı yiyorum okulda. Dayanamadım dersin yarısında çıktım aldım biletimi döndüm Bursa’ya hani bi kafam dağılsın arkadaşlarımı göriyim falan diye. Baktım olmuyo msj attım ama cevap gelmicek eminim yani. 5dk sonra tak msj ben şoktayım tabi neyse konuştuk ettik falan sonra ben döndüm İstanbul’a yine görüştük her şey yine güzel ama ertesi gün yine ses yok. Artık dayanamadım attım msj -kısmi bi ilanı aşk- dedim ki bak benim ne düşündüğümü biliyosun zaten sende düşün aricam seni. Akşam aradım konuştuk 1buçuk dakika sürmedi konuşma zaten ne bekliyosunuz ki verdiği cevap yok ben öyle bişi düşünmüyorum seninle. Tamam dedim bende merak ediyodum ne düşündüğünü ona göre davraniyim diye falan kıvırmaya çalıştım (artık ne kadar olduysa). İki gün sonra bi arkadaşa anlatttım olanları konuştuk ettik kalktı yanımdan 5dk sonra bi baktım arıyo bu bebe sen işte herkese anlatıcak mısın o konuyu kapatmadık mı biz öyle her şey herkese anlatılmaz bazı şeyler özeldir sayıp duruyo bana. E bende ne olduğumu şaşırdım cevap veremiyorum. En sonunda dedim tamam yaa konuyu kapattık zaten anlatmam kimseye de çok da sorun değil bitti gitti işte falan diyorum ama o nası bi coolluk sanki 5 dk önce ölüyorum getirin onu o benim olucak diyen ben değilmişim gibi. Neyse en son o yüzsüzlükle konuyu arkadaş kalalıma falan getirdim bu da hee iyi falan dedi kapandı gitti konu. Tabi ben durur muyum asla tüm ortak arkadaşlarımıza anlatıp dert yanıyorum böyle böyle oldu bana bunu dedi ben napıcam şimdi falan diye en sonuna da “kimseye hele o na sakın söyleme”yi de eklemeyi unutmuyorum tabi. Neyse bunlar da bana hep aynı şeyi söylüyo sen istesen onu parmağında oynatabilicek bi kızsın ne hale getirdin kendini aptal gibi davranma kendine gel bak neler olur o zaman gör kendin gibi ol diyip duruyolar. Tabi bunları duyunca benim totom havalara çıkıyo ama bi yere kadar çocuğunn adını duyunca bile elim ayağıma dolanıyo hala parmağında oynat diyolar. Oynatabilicek durumda olsam ne diye bu işkenceyi çekiyim dimi. Ama yok anlamamakta ısrar ediyolar. En son sessizliğimi koruyup beklemeye karar verdim daha doğrusu bu kararı vermek zorunda kaldım çünkü elime yüzüme bulaştırdım. Kimseye bi şey anlatamayınca bende yazıyım dedim iyi geldi valla ama şimdi farkettim ki bebe de az değilmiş kiminle dans ettiğini bilmiyo henüz. Ben bu gazla bırak parmağımda oynatmayı aklını alır şebeğe çeviririm onu. Ohh kendime geldim şimdiii “açılın uleyn ben geliyorum” demenin vaktidir dostlar. 

2 yorum:

  1. yaptığın salaklık değil aksine bir çok insanın yapamadığı cesaret işi bir şey.sen yine de bu oğlana çok yüz verme.umarım evli barklı ne olduğu belli olmayan kişi değildir bu.yaş farkı bi yere kadar önemli değil ama netice de önemli bi faktörde olabilir bazen.kişiye takılıp kalmaya gerek yok.kendinde o kişiyi parmağında oynatıcak gücü bulabiliyorsan kimseye daha fazla koz vermeden sus.sessizce yaşa aşkını bi süre.bunu dillendirmek o salağın götünü kaldırmaktan başka bi halta yaramaz.xoxo.

    YanıtlaSil
  2. artık kendine gel bırak su sacmalıkları suan cok mantıklı gelıyor olabılır fakat yazdıklarını bı dısarıdakı ınsan gozuyle okusana sadece bos dedıkodu.. Blog acmanın nedenını soyleyebılırmısın? Insanlara kendı dusuncelerını asılamaya calısman mı yoksa sadece yasadıklarını anlatıp dedıkoduyu farklı bır boyuta cekmen mı? Unutma sen bunlardan cok daha fazlasısın. Sunları okudukca uzuluyorum senın adına gercekten soyluyorum.. Bunları yuzune karsı soylemememın nedenı bunları okuduktan sonra kendı sayfana bırdaha bakmanı ıstemem.. Bana askı anlat yalnızlıgı anlat mutlulugu veya uzuntuyu ama burda kendi hayatını anlatma cunku durust olamıyorsun taraflı yazıyorsun bazen ıstemesen bıle carpıtıyorsun. Bir yalnızlıktır almıs basını gıdıyor ama sunu unutma yalnız ınsan yalnızlıgından sıtem edecek bır kısıyı bıle yanında bulamayandır. Yalnız ınsan demek sevgılısı olmayan ınsan demek degıldır.Kelimelere yanlış anlamlar yukleme sen sevgılısı olmayan bırısısın ama yalnız degılsın eger hala yalnızım dıyorsan su gune kadar etrafındakı bunca ınsanın varlıgının onemı hıc olmamıs demektır. Artık kapat cenenı bı sılkelen ve kendıne gel yoksa gercekten gıttıkce yalnızlasıcak ve sanallaşıcaksın

    YanıtlaSil