Ana içeriğe atla

Mahsur Kalmak

Ah sevgili beni kalbinde mahsur bıraktın,
Tıkadın tüm yollarımı, çıkışlarımı kapattın...
Ben seni çok sevmiştim sen bana niden büle yaptın dııııırııınnn dııııırıııın
Benden bu aralar romantik bi yazı beklemeyin gençler romantizm en fazla bu kadar oluyo. Ama başlıkta da dediğim gibi gerçekten mahsur kaldım.
Yarın haftalardır uğraştığım tezimin teslim günü. Bende bursaya gittim son hafta daha rahat çalışabilmek için. Sonrası belli zaten kar, kıyamet, fırtına...
Her neyse bu sabah uyandım sevgili okulumun sevgili rektörlüğünü aradım hatunun biri çıktı sordum çarşamba okul var mı yollar bok gibi ablacım ben bursadan gelicem dedim hatunun cevap aynen şu 'Ya şey biz meteorolojiyi aradık zaten çarşamba kar yağmıcakmış bugünde durcakmış birazdan. Tatil falan değil gel okula kalırsın gelmezsen.' (YARRRRRRAK YAĞMICAK) Şimdi ben o ablamızı arayıp küfür etmiyim mi ? İtin götüne sokmiyim mi ? Bunları yapsam haksız mı olucam nolucak yani. Neyse tabi ben kalktım bursadan bindim otobüse geldim istanbula. Geldim gelmesine de daha Nilüfer Turizmden çıkamadım ki. Resmen mahsur kaldım burda. Taksi gelmez servis kalkmaz. Yalan olmasın bi tane taksi geldi ona da dedim abi ben Maltepe üniversitesne götür diye. Adam çok güldü ama ben göremedim pek götüyle güldü çünkü. Dağın başında yaşadığım için. Neyse (ben hala Nilüfer Turizmdeym bu arada) Demirhan'ı falan aradım hatta bi önceki yazım onunla ilgiliydi (şimdi anlamışsınızdır neden Demirhanla ilgili yazı yazıdığımı). Burası bok gibi soğuk göt donması değil bu ben komple bi göt oldum ve öyle dondum yani şu an. Ha bi de benmle dalga geçen 'sevyesiherif'' ler var mesela umurhan gibi. UMURHAN SENİ SİKERİM BEBEĞİM :'). Her neyse sıkıntıdan böyle siktiri boktan yazılar yazıp sizi meşgul ediyorum kusuruma bakmayın artık. Eğer burada donarak ölürsem mezar taşıma 'Yeni nesil Maltepe Üniversitesine gitmeyin, Hatun kişiler Umurhandan uzak durun, Aşkım seni çok seviyorum muck :*' yazın
Not: Aşkım diye biri yok belki ölünce biri bana sahip çıkar diye yazdırdım.
Not2: Amcam beni almaya geliyomuş yoldaymış o gelene kadar ölmem inşallah dua edin, -Ateistler evrene msj yollasın- Sizi seviyorum :')

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uzun Zamandır Sevgilim Yok.

Bir an kendin kötü hissedersin canın sıkılmaya başlar işte o an senin tamamen yalnızlıktan öldüğünü fark etmen gereken andır. Sana her selam veren erkeği kendine aşık etmek istersin, bir gün içinde potansiyel sevgili adaylarının hepsiyle görüşürsün. Herkes senin olmayan aşk hayatından sıkılmaya başlamıştır, bir konuşma içinde anlattığın 15 farklı insanın isimlerini akıllarında tutamamaya başlarlar sende buna sinirlenirsin, seni önemsemediklerini düşünürsün. 'Merhaba depresyon!' artık iyice saçmalamaya başlamışsındır. Her gece dışarı çıkarsın tabi farklı insanlarlasındır, ama her zaman masanda dikkat çeken bir erkeğin olmasına özen gösterirsin ve tabi diğer hatun kişilerin sevgilileriyle gelmelerini istersin, sevgilisi yoksa ve senden güzelse o kızı masada barındırmazsın bile. O andan itibaren tavırların, konuşmaların değişir, daha flörtöz bir havaya bürünürsün. Normalde peçete olsa sümüğünü silmeyeceğin insanlarla flört etmeye başlarsın. 'Hoş ama boş' dediğin erkekler …

Her Kadın Sürtüktür

'Sen ne saçmalıyosun ?' 'Sen kendine ororospu mu diyosun şimdi ?' 'Böyle bi genelleme yapamazsın.' diyen hatunlar, hatunlarımız. Daha sürtük kelimesinin anlamını bilmeyen hayatın onu nereye sürüklediğini göremeyen hatunlar. Herkesin aynı anlamda kullandığı ama çok farklı anlama gelen bi kaç kelimeyi anlatıcam size ve sizde her kadının neden sürtük olduğunu çok iyi anlıcaksınız.
Öncelikle kevaşe, bu aralar çok fazla duyduğumuz bi kelime. Kevaşe demek kötü yola düşmüş insan demektir ama daha çok bunu farkettirmeyen insanlara söylenir. Bi nevi melek yüzlü şeytan.
Mesela kaltak, hepiniz bu kelimeyi kullanmışsınızdır. Ama anlamı ne ? Kaltak demek içindeki orospuluğu bastırmış fakat zaman zaman bunu engelleyemeyen su yüzüne çıkaran ve gerçekten pişman olucağı şeyler yapmış, yapıcak olan kadınlara söylenir. Bazı kadınlar, bazen kaltaklar.
Fahişe ? Fahişeler bu işi para karşılığında yapanlardır. Seks işçisi denilen türden. Bu insanları asla yargılamayın sizde hayatınız…

Kaybetmeyin, Farkedin.

Her şey zaten elinizden alınana kadar değersiz değil midir ? Bu sevgiliniz de olabilir, herhangi bir eşyanızda. Sadece ona sahip olmanın verdiği güvenle değersizleşir ve kaybettiğiniz anda en değerliniz haline gelir.
Belki de güven sadece basitleştiriyordur.
    O kadar zor olarak görülen bir olgu bir nesneye yüklendiği anda tüm değerini yitiriyordur belki de. Haklısınız. Belkilerle hayat geçmiyor.
    Onları dinlemediğimiz için yakınan insanlar mesela, sürekli akıl verenler. Yaşamadan kim neyi öğrenmiş ki, kaybetmeden kim değerini anlamış ?
    Annenizi seviyorsunuz değil mi ? Belki de her şeyden çok onu seviyorsunuz hayatınızdaki en değerli insan o. Ama annesini kaybetmiş bir insan için sizin sevginiz sizin verdiğiniz değer hiçbir şeydir.
    Güven duygunuzla verdiğiniz değer doğru orantılıdır. Ama bunu fark etmeniz tam ters yönde hızla ilerliyordur.
    Olay bu kadar basit aslında bir şeye sahip olursun, ona değer verirsin, o sana güven verir sonra elinden kaçar gider sende ona…