Ana içeriğe atla

ARKADAŞINI KALTAK SANAN KALTAK

Hayır anlamıyorum madem arkadaşına kaltak gözüyle bakıyosun niye arkadarşın ? Madem arkadaşın niye kaltak gözüyle bakıyosun ? Bu durumda ortada ki tek kaltak sen oluyosun. Yani sonuçta arkadaşım diyosun kaltak diyosun bana mı diyosun ? Kendine diyosun, mesela ben de diyorum sana KALTAK ! Ama bak ben sana şimdi kaltak dedim ya sen artık benim arkadaşım değilsin, bu kadar basit. Bi de şöyle bi durum var ki senin götü boklu sevgilini ben napıyım ? Zaten görüşmemin tek nedeni senin sevgilin sıfatına sahip olması. Nasıl bi değerin içine sıçtığının farkında mısın sen kaltakcım ? Allah aşkına elini vicdanına koy senden başka kim bakar ki zaten ona ? Bi de beni biliyosun hiç tarzım değil tatlım böyle şeyler. Neyse şu an seninle ilgilenmek istemiyorum daha önemli problemlerim var.
Ama şöyle de bi durum var bu konuyla pek alakalı değil ama arkadaşının aşkını çalan kaltaklar var. Ben mesela onlardan değilim. Sen beni öyle görüyo olsanda benim önümde öyle bi örnek var ki bunun ne iğrenç bi şey olduğunu bana gösteren bi insan. İşte mesela o da KALTAK. Hayır bi de gelip yüzsüz yüzsüz anlatışı yok mu vur kafasını duvardan duvara, dişlerin kopar kerpetenle yetmez çünkü o bi KALTAK. Amacın ne yani dünyada çük mü kalmadı da gidip benim hoşlandığım çocuğu buluyosun ? Bi de bile bile yapıyosun bunu sonra ben kaltak diyince auuv kaltaksın tabi kaltak kaltak kaltak.
Bi de şu var ben şimdi sana ona buna kaltak diyorum ya sen diyosundur içnden sen hiç mi kaltaklık yapmadın sen çok mu uslu durdun diye. Durdum abi. Ben ne arkadaşımın aşkına sulandım ne de aşkımın arkadaşına. Hadi diyelim yaptım bi kaltaklık. Sana ne ? Yaptıysam kendime yaptım sana mı yaptım ne bu saçma sapan tavırlar ? Bi de sen ki bana arkadaşım demiş insan beni tanımıyo musun ? Benim böyle bi şey yapmicağımı bilmiyo musun ? Madem bilmiyosun ne diye arkadaşım diyosun ?
Bak tatlım her türlü sen zarardasın. Şimdi al o sünepe sevgilini, sende al şu arkadaşımız dediğimiz yavşağı siktirin gidin burdan. Arkadaşlığımıza son veriyorum ki vermiştim zaten ama bunu sürekli söylemek sizin gibi ibnelerden kurtulduğumu bilmek bana büyük haz veriyo. Hadi çaaav !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Her Kadın Sürtüktür

'Sen ne saçmalıyosun ?' 'Sen kendine ororospu mu diyosun şimdi ?' 'Böyle bi genelleme yapamazsın.' diyen hatunlar, hatunlarımız. Daha sürtük kelimesinin anlamını bilmeyen hayatın onu nereye sürüklediğini göremeyen hatunlar. Herkesin aynı anlamda kullandığı ama çok farklı anlama gelen bi kaç kelimeyi anlatıcam size ve sizde her kadının neden sürtük olduğunu çok iyi anlıcaksınız. Öncelikle kevaşe, bu aralar çok fazla duyduğumuz bi kelime. Kevaşe demek kötü yola düşmüş insan demektir ama daha çok bunu farkettirmeyen insanlara söylenir. Bi nevi melek yüzlü şeytan. Mesela kaltak, hepiniz bu kelimeyi kullanmışsınızdır. Ama anlamı ne ? Kaltak demek içindeki orospuluğu bastırmış fakat zaman zaman bunu engelleyemeyen su yüzüne çıkaran ve gerçekten pişman olucağı şeyler yapmış, yapıcak olan kadınlara söylenir. Bazı kadınlar, bazen kaltaklar. Fahişe ? Fahişeler bu işi para karşılığında yapanlardır. Seks işçisi denilen türden. Bu insanları asla yargılamayın sizde hayatın

Uzun Zamandır Sevgilim Yok.

Bir an kendin kötü hissedersin canın sıkılmaya başlar işte o an senin tamamen yalnızlıktan öldüğünü fark etmen gereken andır. Sana her selam veren erkeği kendine aşık etmek istersin, bir gün içinde potansiyel sevgili adaylarının hepsiyle görüşürsün. Herkes senin olmayan aşk hayatından sıkılmaya başlamıştır, bir konuşma içinde anlattığın 15 farklı insanın isimlerini akıllarında tutamamaya başlarlar sende buna sinirlenirsin, seni önemsemediklerini düşünürsün. 'Merhaba depresyon!' artık iyice saçmalamaya başlamışsındır. Her gece dışarı çıkarsın tabi farklı insanlarlasındır, ama her zaman masanda dikkat çeken bir erkeğin olmasına özen gösterirsin ve tabi diğer hatun kişilerin sevgilileriyle gelmelerini istersin, sevgilisi yoksa ve senden güzelse o kızı masada barındırmazsın bile. O andan itibaren tavırların, konuşmaların değişir, daha flörtöz bir havaya bürünürsün. Normalde peçete olsa sümüğünü silmeyeceğin insanlarla flört etmeye başlarsın. 'Hoş ama boş' dediğin erkekler b

Kaybetmeyin, Farkedin.

    Her şey zaten elinizden alınana kadar değersiz değil midir ? Bu sevgiliniz de olabilir, herhangi bir eşyanızda. Sadece ona sahip olmanın verdiği güvenle değersizleşir ve kaybettiğiniz anda en değerliniz haline gelir.                        Belki de güven sadece basitleştiriyordur.     O kadar zor olarak görülen bir olgu bir nesneye yüklendiği anda tüm değerini yitiriyordur belki de. Haklısınız. Belkilerle hayat geçmiyor.     Onları dinlemediğimiz için yakınan insanlar mesela, sürekli akıl verenler. Yaşamadan kim neyi öğrenmiş ki, kaybetmeden kim değerini anlamış ?     Annenizi seviyorsunuz değil mi ? Belki de her şeyden çok onu seviyorsunuz hayatınızdaki en değerli insan o. Ama annesini kaybetmiş bir insan için sizin sevginiz sizin verdiğiniz değer hiçbir şeydir.     Güven duygunuzla verdiğiniz değer doğru orantılıdır. Ama bunu fark etmeniz tam ters yönde hızla ilerliyordur.     Olay bu kadar basit aslında bir şeye sahip olursun, ona değer verirsin, o sana güven verir sonra